اگر ویندوز ما MBR بود Boot خود را میزاریم را رویه Legacy و save change And Exit میکنیم و سیستم را ریستارت میکنیم و ویندوز ما بوت میشود میکنیم و وارد صفحه اینستال ویندوز خود میشویم.
اگر ویندوز GPT بود چه؟
------------------------------
ما را در سایت 1 دنبال میکنید
برچسب: نصب ویندوز خودکار,نصب خودکار ویندوز xp,نصب خودکار ویندوز 8,نصب خودکار ویندوز 7,نصب خودکار درایور ویندوز 7,آموزش نصب خودکار ویندوز 7,نصب خودکار ویندوز و نرم افزارها,نصب خودکار ویندوز و برنامه ها,نصب خودکار ویندوز سون,نصب خودکار ویندوز ایکس پی, نویسنده: بازدید: 19