سلام .لطفا راهنمایی کنید ستاپ بایوسهای جدید گرافیکی شکل هستند به چه صورت با ریستارت سستم و گرفتن چه دکمه ای بالا میایند؟
و به چه صورت باید تنظیم بشن برای نصب ویندوز از روی دیویدی؟
ما را در سایت 1 دنبال میکنید
برچسب: نصب ویندوز 7,نصب ویندوز از روی فلش,نصب ویندوز 10,نصب ویندوز 8,نصب ویندوز روی اندروید,نصب ویندوز xp,نصب ویندوز بر روی مک,نصب ویندوز روی فلش,نصب ویندوز روی پارتیشن gpt,نصب ویندوز از روی هارد, نویسنده: بازدید: 19